Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AeroX_LasK
Użytkownik
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask
|
Wysłany: Wto 15:43, 24 Lut 2009 Temat postu: Test sportowych cylindrów minarelli AC I LC |
|
|
Test został przeprowadzony przez załogę scooter-attack na skuterach z silnikiem minarelli ac lub lc, oryginalnym wałem korbowym oraz gaźnikiem 17,5mm.
Mała legenda:
- słaby: moc osiągana na wydechu słabszym (tu będzie podpunkt *a*)
- średni: moc osiągana na wydechu klasy średniej (*b*)
- racing: moc osiąganana wydechu klasy racing (*c*)
70cc Polini Corsa Racing AC
- *a*: 8km
- *b*: 9,5km
- *c*: 10km
70cc Stage6 Racing AC
- *a*: 9,5km
- *b*: 11-12km
- *c*: 13km
STAGE6 70CCM RACING LC
- S6 Racing LC + Yasuni C16:
* MOC: 14,6km przy 10255 obr/min
* M. obr.: 10.2Nm/9639 obr/min
- S6 Racing LC + Yasuni C20
* MOC: 15km przy 12037 obr/min
* M. obr.: 9.5Nm/10376 obr/min
Italkit 70cc Alu LC
- *a*: 9km
- *b*: 11km
- *c*: 13,5km
Metrakit 70cc SP AC
- *a*: 8,5km
- *b*: 9,5km
- *c*: 10,5km
Metrakit 70cc SP LC
- *a*: 10,5km
- *b*: 12,5km
- *c*: 14,5km
Top Performances Due+ 70cc LC
- *a*: 10km
- *b*: 11,5km
- *c*: 13,5km
MHR Replica 70cc AC
- *a*: 9km
- *b*: 10,5km
- *c*: 12,5km
Hebo 70cc Manston Replica LC
- *a*: 9,5km
- *b*: 11km
- *c*: 13km
Teraz zwycięscy dla LC:
1. Stage6 Racing 70cc
2. Metrakit 70cc SP
3. Italkit 70ccm alu <---> Top Performances Due+ 70cc
Pora na AC:
1. Stage6 Racing 70cc
2. MHR Replica 70cc
3. Metrakit 70cc SP
PODSUMOWANIE:
Jak widać z tego testu zwycięscą pod względem mocy został cylinder: Stage6 Racing i to zarówno w "cieczowcach" jak i "powietrzakach". Dodatkowym plusem który przemawia za tym cylindrem jest napewno konkurencyjna cena która jest troszke niższa niż u konkurencji. Brawa też należą się dla MHR Replici która pomimo, iż była testowana tylko w słabszej wersji AC to wcale nie wypadł dużo gorzej od konkurencyjnych cieczowców. Rozczarowująco słabo natomiast wypadł cylinder Polini Corsa (wersja AC) która mocą nie pokonała niektórych rywali z klasy SPORT.
Pamiętajmy też, że wszystko zależy od odpowiednich regulacji oraz zmęczenia innych części, nawet tych najprostszych takich jak pasek, sprzęgło itp.
By AeroX_LasK
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
kopqer
Użytkownik
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask
|
Wysłany: Wto 21:59, 24 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
na pewno się przyda komuś nie zdecydowanemu :)
____________
Piaggio Zip 4T
Ostatnio zmieniony przez kopqer dnia Wto 22:00, 24 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
m_malin_m
Moderator
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ŁASK VEGAS
|
Wysłany: Wto 22:06, 24 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Koperd dobrze mówi. Kiedy złozysz swoja machinę??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
AeroX_LasK
Użytkownik
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask
|
Wysłany: Śro 14:57, 25 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Juz zlozona Teraz docieranie ;p Gaznik doregeuluje , plastiki zaloze i git
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kopqer
Użytkownik
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask
|
Wysłany: Śro 15:14, 25 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
to na wiosnę będzie już pocisk
|
|
Powrót do góry |
|
 |
m_malin_m
Moderator
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ŁASK VEGAS
|
Wysłany: Śro 15:47, 25 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
A ty koper kiedy swoim wyjeżdżasz na powietrze??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
AeroX_LasK
Użytkownik
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask
|
Wysłany: Wto 19:10, 03 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Jak zrobi to wyjedzie ;p
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kopqer
Użytkownik
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask
|
Wysłany: Wto 20:24, 03 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
dokładnie chyba za tydzień powinienem, albo za 2
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|